Отбасы, мектеп және қоғам ынтымақтастығы – болашақ игілігі

Отбасы, мектеп және қоғам тәрбиесінің жеке тұлғаны дамытудағы ортақ ықпалдастық жолдарын талқылау, мектеп, отбасы, қоғам арасындағы ынтымақтастықты қалыптастыру, ата-аналарды бірлескен іс-әрекетке тарту. Осындай мақсатпен ағымдағы жылдың ақпан айында Жамбыл облысы Байзақ ауданының Сарыкемер ауылының №1 мектеп-гимназиясында Медиация қызметі кеңесінің мүшелері, мектеп әкімшілігі, Байзақ ауданы медиаторлар қауымдастығының төрағасы Ғайни Көшекбаева аудан медиаторларының қатысуымен дөңгелек үстелін өткізді.

ОММ үйлестірушісі, тәрбие жұмысы бойынша Сая Калабаева, «Үгіт – насихат» мектеп штабының жетекшісі, мектептің ғылыми-әдістемелік жұмысы бойынша Гүлназ Мұраталиева ОММ және оқушылардың медиация өзін-өзі басқару жұмысы жаңа технологиялар екенін атап өтті. Мектептегі дауларды білім берудің негізгі буыны медиаторларын – балаларды тарта отырып шешу және олар жанжалдар мен келіспеушіліктерді жазалау емес, сындарлы шешуге жағдай жасайды. Жалпы алғанда, олар оң нәтижелер береді және даулар мен қиын жағдайға тап болған балалар мен ересектер арасындағы құқық бұзушылық жағдайларында білім беру процесінің барлық қатысушыларына әлеуметтік-психологиялық, құқықтық көмектің әдістері мен формаларын ұсынады.

ОММ кеңесінің мүшелері – педагог-психолог Нұржан Жұмағұлов, әлеуметтік педагог Айгүл Нұрманова, тарихшы Айжан Садықова ОММ -де құрылған балалар медиациясы қызметі оқушылардың девиантты мінез-құлқының алдын-алу мен түзетуге ғана емес, сонымен бірге қолайлы әлеуметтік- психологиялық климат, сонымен қатар ұлттық қана емес, басқа да әлеуметтік-мәдени, тұлғааралық қатынастарды сауатты шешеді. Жұмыста оқушылар мен ересектер арасындағы мазасыздық, агрессия деңгейін анықтау үшін әр түрлі тесттер, сауалнамалар, әңгімелер қолданылады.

9-сынып оқушысы «Жас медиатор» Әсем Жұмахан жасұландықтардың «Жеті жарғы» бағыттары бойынша «Жас Ұлан», «Жас Қыран» балалар мен жасөспірімдер ұйымдары арқылы балалардың позитивті белсенділігі мен өмірлік позициясын қалыптастыру үшін өз қызметін қалай жетілдіретінімен бөлісті. Сондай-ақ, «Руханият», «Зерде», «Отан» бағыттары арқылы да даулар мен қақтығыстарды шешудің өркениетті формаларын саралап, қоғамдық белсенділікке тәрбиелеу, коммуникативті және лингвистикалық мәдениетті қалыптастыру, сонымен бірге, интеллектуалды мәдениетті дамытудың оқу үрдісіне қатысушылар арасында тарату жолдарын атап өтті.

Аудан медиаторлары қауымдастығының төрағасы Ғайни Көшекбаева, ОММ кеңесінің жетекшісі медиатор Серік Болабеков, осы мектептің директоры Гулпаш Жаманова, мектептің білім беру, әкімшілік және білім

беру қызметтерінің, ОММ кеңесі, барлық құрылымдары мен бөлімдері, отбасылық, қоғамдық ұйымдар профилактикалық, түзету жұмыстарының тиімділігін когнитивті-корпоративті негізде арттыру бойынша жұмыс жүргізуде.

Бұл бірлескен жұмыс студенттердің әлеуметтік мінез-құлқының көрінісін азайтады, ең бастысы – балалар мен ересектердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастырады. Процестің барлық қатысушылары шағын дәрістерді, пікірталастарды, рөлдік және симуляциялық ойындарды, кейстерді, вебинарларды, дебаттарды, турнирлерді, КТК, жарыстарды, оның ішінде онлайн режимін ұнатады.

Жиын соңында Дөңгелек үстелге қатысушылар кеңесе келе: «ОММ әдісі мектептер, отбасылар және қоғам арасындағы ынтымақтастыққа жағдай жасайды. Бұған қоса, «Мектептегі медиация» – бұл дауларды шешудің заманауи балама тәсілі ретінде білім беру үрдісінде қатысушылар арасындағы дауларды шешу және жанжалды жағдайлардың алдын алу үшін қолданылатын инновациялық әдіс» деген өзара ортақ пікірге келді.

Жамбыл облысы әкімдігі ішкі саясат басқармасының

«Қоғамдық келісім» КММ Баспасөз қызметі қызметі орталығы